Leana si Costel | Extraterestrul





Banc cu blonde si matematica

O blonda a castigat la loto o suma foarte mare de bani, sotul ei ramanand foarte surprins de reusita acesteia, a intrebat-o cum a reusit sa ghiceasca numerele corecte.
Blonda raspunde fara a sta mult pe ganduri:
– Pai, cu o seara inainte am avut un vis in care imi aparea cifra sapte de trei ori. Asa ca, dimineata cand m-am trezit, am inmultit sapte cu trei si mi-a dat 28.
– Si apoi ce ai facut?
– Apoi m-am dus repede si cumparat biletul cu numarul 28, cel castigator.
– Bine draga, dar 7 inmultit cu 3 nu fac 28, ci 21!
Atunci blonda i-a raspuns:
– Auzi! Oi fi tu matemetician, dar tot eu sunt cea care am castigat la loto!
Distribuie si la prieteni :
 
Site Online : VideoDivertenti | VideoClipuriHD | Mondo Tempo Reale
Copyright © 2011-2016. VideoDivertenti - All Rights Reserved
Template Created by Filme Online Published by T.Sandu
Proudly powered by Seriale Online
Tot ce e amuzant, bancuri, imagini, clipuri