De ce isi bat barbatii romani nevestele







Bancuri noi

Columb nu ar fi descoperit niciodată America dacă ar fi fost căsătorit, din cauza următoarelor întrebări:
- Unde te duci?
- Cu cine?
- De ce?
- Cu ce?
- Ca să descoperi ce?
- De ce tu?
- Şi eu ce fac dacă tu pleci?
- Pot să vin cu tine?
- Când te întorci?
- Ce îmi aduci?
- Se pare că ai un adevărat plan, nu?
- De ce? Nu mă minţi! De ce îţi faci asemenea planuri?
- Văd că sunt din ce în ce mai multe în ultimul timp. De ce?
- Te părăsesc! Şi nu mă mai întorc niciodată! De ce nu mă opreşti?
- Nu înţeleg de ce e atât de importantă chestia asta cu descoperirea. Şi de ce nenorocita aia de regină îţi dă toate vasele alea pe gratis? De ce? E mai frumoasă ca mine?
- De ce te gândeşti atît de mult şi nu răspunzi?
- Întotdeauna călătoreşti şi iar călătoreşti... nu pot să înţeleg de ce naiba! Ce dracu vrei să descoperi?
Distribuie si la prieteni :
 
Site Online : VideoDivertenti | VideoClipuriHD | Mondo Tempo Reale
Copyright © 2011-2016. VideoDivertenti - All Rights Reserved
Template Created by Filme Online Published by T.Sandu
Proudly powered by Seriale Online
Tot ce e amuzant, bancuri, imagini, clipuri