Baci Agli Animali









Banc cu barbati nesimtiti

O tipă își sună cea mai bună prietenă și începe să se plângă:
– Sunt devastată! M-am măritat cu un nesimtitt!
– De ce spui asta?
– I-am spus soțului că vreau să îl părăsesc și că bag divorț, pentru că m-am îndrăgostit de alt bărbat. Apoi am ieșit afară…
Prietena o întrerupe:
– Și? Spune mai repede că sunt curioasă!
– Am auzit o bubuitură…
– Să nu spui că s-a împușcat!
Asta, printre lacrimi, îi răspunde:
– Nu, doar a deschis o șampanie!

www.facebook.com/FeteSexy
www.mondotemporeale.net | www.hdvideoclipuri.com
www.HD-filmebune.com | www.HD-serialebune.com
www.facebook.com/HDfilmebunesub | www.VDivertenti.com
Pubblicato da Piublog su Giovedì 28 gennaio 2016

Distribuie si la prieteni :
 
Site Online : VideoDivertenti | VideoClipuriHD | Mondo Tempo Reale
Copyright © 2011-2016. VideoDivertenti - All Rights Reserved
Template Created by Filme Online Published by T.Sandu
Proudly powered by Seriale Online
Tot ce e amuzant, bancuri, imagini, clipuri