Crozza nel Paese delle Meraviglie | Chef vegano, crudista









Un tip isi astepta nevasta sa vina acasa. Se face ora zece seara, nevasta-sa nu apare. Tipul, enervat:
– Parca vad, vine acasa si o intreb unde a fost. Iar ea imi raspunde ca a fost la vreun film cu o colega… O bat de o indoi!
Se face ora unsprezece. Nevasta-sa tot nu aparuse.
– Sa vezi ce-mi povesteste, ca a fost la o aniversare cu colegii si nu si-a dat seama cind a trecut timpul… O calc in picioare!
Ora douasprezece. Nevasta-sa tot nu venise.
– Sigur o sa-mi toarne o poveste, cum ca a fost la o colega la o cafea si nu si-a dat seama cum a trecut timpul… Doamne, o omor in bataie!
Pe la ora unu, noaptea apare si nevasta-sa.
– Unde ai fost pana la ora asta? urla sotul furios.
– Unde sa fiu, am fost sa ma f*t.
– Poftim, uite ce-o intreb eu si ce-mi raspunde ea!


Crozza - Chef vegano, crudista

www.facebook.com/FeteSexy
www.mondotemporeale.net | www.hdvideoclipuri.com
www.HD-filmebune.com | www.HD-serialebune.com
www.facebook.com/HDfilmebunesub | www.VDivertenti.com
Pubblicato da Piublog su Mercoledì 2 marzo 2016
Distribuie si la prieteni :
 
Site Online : VideoDivertenti | VideoClipuriHD | Mondo Tempo Reale
Copyright © 2011-2016. VideoDivertenti - All Rights Reserved
Template Created by Filme Online Published by T.Sandu
Proudly powered by Seriale Online
Tot ce e amuzant, bancuri, imagini, clipuri