Menina | Fantasma in lift







Banc cu ea si el de sarbatori

Iacob care locuieste la Tel Aviv ii telefoneaza fiului sau Samuel care a emigrat la New York si-i spune :
– Regret ca-ti stric ziua, dar trebuie sa-ti spun ca eu si maica-ta suntem pe cale sa divortam. 45 de ani de suferinta sunt de ajuns.
– Tata, cum poti sa spui asta ?? Si chiar acum inainte de sarbatori !!! striga fiul sau .
– Nu mai pot s-o vad in fata ochilor, raspunde tatal, ne-am plictisit unul de celalalt si sunt satul de toata povestea asta, asa ca fa-mi un serviciu si sun-o pe sora-ta Anna la Chicago. Si inchide rapid telefonul.
Disperat, fiul o suna pe sora-sa care ramane masca.
– Cum vor sa divorteze ? .. La varsta lor ??? Am eu grija de asta.
Si-l suna direct pe tatal ei si-i spune:
– N-O SA DIVORTATI !
– Nu faceti nimic pana cand eu si frate-meu venim la voi. M-ai inteles. NIMIC!!!
Tatal inchide si se intoarce spre sotia lui spunandu-i :
– Foarte bine Rebecca, totul e perfect, copiii vin sa-si petreaca sarbatorile cu noi si in plus o sa-si plateasca singuri biletele de avion!

www.facebook.com/FeteSexy
www.mondotemporeale.net | www.hdvideoclipuri.com
www.HD-filmebune.com | www.HD-serialebune.com
www.facebook.com/HDfilmebunesub | www.VDivertenti.com
Pubblicato da Piublog su Domenica 23 novembre 2014
Distribuie si la prieteni :
 
Site Online : VideoDivertenti | VideoClipuriHD | Mondo Tempo Reale
Copyright © 2011-2016. VideoDivertenti - All Rights Reserved
Template Created by Filme Online Published by T.Sandu
Proudly powered by Seriale Online
Tot ce e amuzant, bancuri, imagini, clipuri