This video is crazy Shareeee









Banc cu judecatori si acuzati de viol

Trei tipi acuzati de viol.
Judecatorul:
– Tu primul din stanga, povesteste cum ai abuzat de victima?
– Domnule judecator, am fixat-o pe covor,cu fata in sus si am regulat-o in pozitie normala.
– 5 ani inchisoare!
Tu de la mijoc cum ai abuzat?
– I-am pus picioarele la umar domnle judecator.
– 8 ani inchisoare.
Si tu, al treilea cum ai abuzat?
– Eu am luat-o pe la spate, domnule judecator.
– Esti achitat!!
Murmur in sala, proteste din partea celorlalti acuzati, avocatii apararii cer explicatii.
– Simplu! zice judecatorul. Din pozitia „pe la spate” putea sa fuga dar nu a facut-o!

https://www.facebook.com/HDfilmebunesub
This video is crazy Shareeee == HDfilmebunesub.com
http://www.mondotemporeale.net/
Pubblicato da Piublog su Giovedì 20 novembre 2014
Distribuie si la prieteni :
 
Site Online : VideoDivertenti | VideoClipuriHD | Mondo Tempo Reale
Copyright © 2011-2016. VideoDivertenti - All Rights Reserved
Template Created by Filme Online Published by T.Sandu
Proudly powered by Seriale Online
Tot ce e amuzant, bancuri, imagini, clipuri